O BLOGU
Blog Kinga On Tour powstał we wrześniu 2014 roku. KOT to nie tylko podróże w prawdziwym tego słowa znaczeniu, ale i odkrywanie nowych miejsc w literaturze, wędrowanie palcem po mapie za sprawą otrzymywanych pocztówek oraz zwyczajna droga przez życie.
Jestem osobą młodą, a co za tym idzie kreatywną, rzetelną i pozytywnie nastawioną na nowości. Do powierzonych zadań podchodzę odpowiedzialnie i jak najbardziej twórczo. Moim atutem jest chęć poznawania świata i poszerzania własnego horyzontu.
Obecnie pracuję jako młodszy bibliotekarz w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wielkopolskim.
Jestem absolwentką geografii urbanistycznej, dlatego najchętniej tworzę teksty o miastach, w których miałam okazję przebywać. Oprócz tego wspominam również o Camino del Norte, emigracji, szeroko pojętej literaturze, samotnych podróżach, życiu codziennym oraz zbieraniu pocztówek.
NAPISZ DO MNIE
e-mail: kinganowakofficial@gmail.com
Istnieje możliwość podania adresu do korespondencji oraz numeru telefonu.
CZYTELNICY
zdecydowaną większość odbiorców stanowią kobiety (79%)
blog skupia przede wszystkim osoby młode (ponad 43% odbiorców znajduje się w przedziale wiekowym 18-24 a prawie 37% w przedziale wiekowym 25-34)
wśród odbiorców przeważają osoby z Polski (69%) – dominują mieszkańcy następujących województw: mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego oraz z Niemiec (22%) – dominują mieszkańcy landów: Nadrenia Północna-Westfalia, Szlezwik-Holsztyn i Badenia-Wirtembergia
Czytelnicy to przede wszystkim osoby kochające podróże (niekoniecznie te dalekie), życie codzienne, literaturę oraz fotografię. Mają oni swoje pasje i marzenia, są otwarci na otaczający ich świat. Mój blog jest dla nich inspiracją, motywacją i odskocznią od codzienności.
SOCIAL MEDIA
FACEBOOK (+/- 410 fanów)
Ponad 80% odbiorców pochodzi z Polski (najwięcej z województw: łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego).
INSTAGRAM @kinga_on_tour (+/- 1000 followersów):
Aż 40% osób pochodzi z Polski (najwięcej z województw: mazowieckiego, wielkopolskiego oraz dolnośląskiego). Konto obserwują również osoby mieszkające w Hiszpanii (8%), Niemczech (6%), Stanach Zjednoczonych (4%) oraz w innych państwach na świecie.
KSIĄŻKOWY INSTAGRAM @imbirowa_o_ksiazkach (+/- 520 followersów)
Ponad 80 % odbiorców stanowią osoby mieszkające w Polsce. Zdecydowana większość z nich to kobiety pomiędzy 18 a 34 rokiem życia.
CO MNIE WYRÓŻNIA?
AUTENTYCZNOŚĆ
Czytelnicy uważają, że mojego bloga cechuje szczerość i autentyczność. Odbiorcy zdają sobie sprawę z tego, że jeśli coś nie przypadło mi do gustu, to nie będę tego przed nimi ukrywała. W oczach osób zaglądających na Kinga On Tour jestem kobietą odważną, spontaniczną, obdarzoną sporą dawką energii oraz osobą wierzącą w romantyczną wizję świata.
ZAANGAŻOWANA GRUPA ODBIORCÓW
Wspólnie z Czytelnikami bloga inspirujemy się, czerpiemy ze swojej wiedzy i wymieniamy się doświadczeniami. Zarówno na blogu, jak i w social mediach, często pojawiają się interesujące dyskusje na różne tematy.
Warto zaznaczyć, że 23 % odbiorców towarzyszy mi od samego początku istnienia bloga (pomimo zmian, jakie zaszły w tym czasie) a 12 % respondentów deklaruje, że miało już możliwość skorzystania z informacji znalezionych na moim blogu.
JAKOŚĆ ZDJĘĆ
Aż 96% osób biorących udział w ankiecie – opublikowanej jakiś czas temu na blogu – uważa, że jakość publikowanych przeze mnie zdjęć jest dobra lub bardzo dobra.
KOLORYSTYKA I ESTETYKA
Kinga On Tour to nie tylko charakterystyczny koci baner, ale i dominujący kolor czerwony, który dodaje energii oraz buduje ciepły i przyjemny nastrój na blogu.
MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY
Jesteś zainteresowany współpracą w zakresie podanych poniżej zagadnień
a może chciałbyś zaoferować mi zupełnie coś innego?
Skontaktuj się ze mną mailowo: kinganowakofficial@gmail.com. Rozważam wszystkie propozycje i odpowiadam na otrzymane wiadomości w ciągu tygodnia (pod warunkiem, że nie jestem akurat w trakcie podróży).
Co mogę zaoferować potencjalnym reklamodawcom?
– szczere recenzje produktów lub usług
– stworzenie artykułów na zaproponowany temat
– przeprowadzenie kampanii promocyjnej (miast / regionów / lokali podróżniczych / obiektów noclegowych / środków transportu / wydarzeń kulturalnych, itd.)
– wyjazdy sponsorowane (publikacje na blogu i social mediach oraz fotorelacja z podróży)
– udział i relacjonowanie wydarzeń
– wpis sponsorowany i linki polecające
– publikacja wpisów w social mediach (najaktywniejsza jestem na Facebooku oraz Instagramie)
– zorganizowanie konkursu
– długofalowa współpraca partnerska/ambasador marki
– spotkania (pokazy zdjęć, prelekcje podróżnicze, warsztaty dla dzieci i młodzieży, itd.)
ZAUFALI MI:
REAKCJE NA PRZYKŁADOWE WSPÓŁPRACE:
„Poza trasą” Rafał Urbanelis. Coś dla fanów niemalejącego poziomu adrenaliny.
„Rekin i baran” Marta i Adam Biernat
Pielęgnuję swoje wspomnienia – fotoksiążka od Saal Digital Polska
Prezenty dla podróżnika
„Kopnij piłkę ponad chmury. Reportaże z Nepalu” Iwona Szelezińska
OSIĄGNIĘCIA I PUBLIKACJE
wygrana w czerwcowej edycji konkursu Wasze wyprawy organizowanego przez miesięcznik Podróże (tekst ukazał się w numerze 6/2017)
publikacja artykułu na temat Camino del Norte w czasopiśmie Blogostrefa (tekst ukazał się w numerze styczeń/luty 2018)
Miejsce 421/500 w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2016 stworzonym przez CroLove.pl (szczegóły po kliknięciu w poniższe grafiki)
Miejsce 268/500 w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2017 stworzonym przez CroLove.pl (szczegóły po kliknięciu w poniższą grafikę)
KOT GOŚCINNIE
U Adrianny z bloga Czyta się: Top 10 książek o miłości
U Ani z bloga W różne strony: Podróżnicze wspomnienia i plany znajomych blogerów 2016/2017
U Darii z bloga Pen Pals Community Poland: Czy sam list to za mało?
U Irminy z bloga Na pokładzie życia: Gdzie pojechać na majówkę w Polsce?
U Sary z bloga Sawatka: Moje miasto w dwóch zdaniach